FUNKCJONALNOŚĆ I SPRAWDZONA JAKOŚĆ W HOTELU

Program dla hoteli hotelowy

System SIMPLE HOTEL dedykowany jest do wszelkiego typu obiektów dysponujących pokojami, salami czy domkami przeznaczonymi dla gości. Obsługuje tak samo sprawnie mniejsze rodzinne ośrodki, jak i punkty posiadające kilkaset pokoi, sal i setki gości dziennie.

Simple Hotel to przedłużenie idei i założeń każdego tego typu miejsca, czyli sprawnie i milo obsłużony gość, z szybkim dostępem do informacji. Począwszy od rezerwacji poprzez meldunek, pobyt aż do rozliczenia. To także szereg podpowiedzi i danych które, pozwolą zoptymalizować obłożenie hotelu, a co za tym podnieść rentowność obiektu.

FUNKCJONALNOŚĆ

Dlaczego Simple Hotel ?

JAKO POLSKI PRODUCENT DOSTOSOWUJEMY PRODUKT DO POLSKICH PRZEPISÓW I POTRZEB RYNKU
Program do hotelu

WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI

Simple Hotel to program hotelowy skrojony na miarę. Elastyczne i dopasowujące się indywidualnie do obiektu rozwiązanie typu MADE TO MEASURE.

Z naszym oprogramowanie w sposób optymalny i efektywny wykorzystasz możliwości swojego hotelu czy też innego obiektu noclegowego a praca i komunikacja stanie się jeszcze bardziej przyjemna. Obsługa recepcji hotelowej z Simple Hotel to duża oszczędność czasu i szybki dostęp do rezerwacji oraz opisów. Zastosowane filtry umożliwią w łatwy sposób wyszukanie dostępnych pokoi z uwzględnieniem terminu i parametrów. Wszystko to uzupełnia szeroka gama raportów, rejestrów, zestawień i wskaźników z możliwością porównania ich latami, miesiącami czy też w cyklu dziennym.

Obsługa gości

Obsługa programu

Zarządzanie, integracje

Umów się na bezpłatną prezentację i poznaj wszystkie możliwości.

handlowy@konceptcis.pl

+48 502 413 196

REALIZUJEMY KOMPLEKSOWE WDROŻENIA

na które składają się:

  • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań
  • przygotowanie obiektu pod kątem sieciowym – projekt i instalacja sieci teleinformatycznej
  • sprzedaż sprzętu i oprogramowania
  • przygotowanie sprzętu oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • wdrożenia systemów serwerowych i sieciowych
  • instalacja monitoringu i systemów alarmowych
  • szkolenie personelu
  • integracja z rozwiązaniami i systemami istniejącymi u klienta

ŚWIADCZYMY OBSŁUGĘ POSPRZEDAŻOWĄ

na którą składają się:

  • asysta powdrożeniowa jak i nadzór nad systemem
  • szkolenia
  • świadczenie usług pomocy technicznej
  • dostępność sprzętu zastępczego
  • okresowe przeglądy
  • obsługa i wsparcie 24/7

MOŻLIWOŚĆ FINANSOWANIA  LEASINGIEM