banner

W życiu popełniamy wiele błędów.

Ważne, żeby nie popełnić tego, który mógłby nas zniszczyć. [Paulo Coelho]

Outsourcing usług IT

Oszczędzaj Swój Czas !
Chroń budżet !
Wyprzedź konkurencję !

 


W informatyce jak i w innej dziedzinie trudno jest zatrudnić jedną osobę, która posiadałaby wystarczającą wiedzę, zarówno na temat programowania, jak i administrowania, czy też planowania procesów biznesowych. W tym przypadku dużo bardziej racjonalne jest korzystanie z firm zewnętrznych, dostarczających kompleksowe usługi.

Na przełomie ostatnich kilku lat zaobserwować można znaczący wzrost poziomu informatyzacji małych i średnich firm w Polsce. Aktualne badania dowodzą że tendencja ta zostanie zachowana przez kolejne kilka lat. Dlatego skuteczne zarządzanie zasobami informatycznymi firmy oraz organizacja działu IT jest dzisiaj istotnym działaniem z punktu widzenia nie tylko zachowania ciągłości jej pracy ale również optymalizacją i trafnie dobranymi rozwiązaniami . Biorąc pod uwagę fakt, że znaczna część polskich przedsiębiorstw ma spore braki w zakresie wspomagania procesów biznesowych systemami informatycznymi, ważnym jest właściwe i optymalne oraz ekonomicznie przeprowadzenie procesu informatyzacji oraz stałe śledzenie trendów rynkowych tak aby zwiększać swoją konkurencyjność.

Wychodzimy na przeciw teleinformatycznym potrzebom Klientów z różnych sektorów życia gospodarczego. Uważnie monitorując potrzeby naszych Klientów, jesteśmy w stanie zaoferować optymalne rozwiązania.
Wykorzystując zarówno systemy Microsoft Windows Serwer jak i systemy Linux tworzymy dedykowane rozwiązania dopasowane do potrzeb i warunków finansowych Klientów dające jednocześnie możliwość łatwej rozbudowy i optymalizację kosztów.

 

Korzyści z outsourcingu

Korzyści, jakie uzyska firma decydująca się na outsourcing świadczony przez firmę Koncept:

  • korzystanie z usług zespołu ludzi o różnych kompetencjach,
  • sprawnie rozwiązane problemy dzięki grupie osób posiadających doświadczenie zdobyte przy obsłudze innych firm a także przy wykorzystaniu szkoleń i najnowszych technologii,
  • koncentracja na podstawowej działalności,
  • rozliczanie za rzeczywiste korzystanie z usług,
  • eliminacja kosztów obejmujących etat informatyka - odprawy wynagrodzenia za okres wypowiedzenia, urlopu i choroby, szkolenia, delegacji, stanowiska pracy itp.,
  • stała opieka nad firmą w okresie urlopowym,
  • zapewnienie elastyczności czasowej i godzin pracy,
  • przejrzystość rozliczeń i opłat za outsourcing IT.

Transparentność usług - po każdej wizycie pracownika firmy Koncept, Klient otrzymuje raport z wykonaniem prac, a na życzenie Klienta za dodatkową opłatą może otrzymać miesięczny raport z prac i proponowanych zmian mających na celu usprawnienie pracy.


Zapewniamy stałą opiekę serwisową w siedzibie Klienta jak i trybie zdalnym zgodnie z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenia.

Chcemy aby Państwa pracownicy mieli pełną swobodę przy współpracy z naszymi serwisantami dlatego z każdym z naszych klientów podpisujemy umowę gwarantującą zachowanie pełnej poufności przez administratorów firmy KONCEPT i ochronę wszystkich danych obsługiwanej firmy.

Doradztwo informatyczne

Poprzez Doradztwo IT i Integracje Systemów pomagamy naszym klientom uzyskiwać przewagę konkurencyjną doradzając wybór i zastosowanie najlepszych, najbardziej efektywnych rozwiązań związanych nie tylko z informatyką ale również z zarządzaniem, planowaniem, projektowaniem oraz wszelkimi procesami biznesowymi

Najważniejsze korzyści z konsultingu jaki świadczymy w ramach usługi:

  • Zwiększenie efektywności zasobów informatycznych firmy
  • Rozplanowanie inwestycji informatycznych
  • Optymalizacja kosztów utrzymania zasobów informatycznych
  • Dopasowanie procesów bizesowych do wdrożonych lub wdrażanych systemów informatycznych
  • Wykorzystanie praktyki i doświadczenia zewnętrznych konsultantów
  • Obiektywna ocena stanu informatyki Przedsiębiorstwa
  • Pomoc w harmonogramowaniu procesów wdrożeniowych oraz ich realizacji
  • Gwarancja terminowości wykonania prac

Analiza i wdrożenie

Korzystając z naszego zaplecza technicznego i merytorycznego każde zmiany w obrębie teleinformatyki w Państwa przedsiębiorstwie zostaną poprzedzone szczegółowym zbadaniem i określeniem potrzeb oraz dobraniem odpowiednich rozwiązań. Wdrożenie Systemu Informatycznego wymaga dużego zaangażowania czasowego oraz osobowego Przedsiębiorstwa a także rozległej wiedzy. Doradztwo IT w oparciu o duży bagaż doświadczeń we wdrożeniach i integracjach systemów informatycznych pozwala nam dobierać dla Państwa rozwiązania "skrojone na miarę".

Analiza przedwdrożeniowa jest składową 4 etapów.

  1. Audyt organizacji i jej zasobów
    W efekcie krótkiego audytu organizacyjnego Przedsiębiorstwa oraz weryfikacji dostępnej dokumentacji oceniana jest potrzeba i zakres prac związanych z uszczególowieniem zasobów informacji co do wymagań wobec Systemu Informatycznego.
  2. Analiza procesów biznesowych
    Proponowana przez nas analiza procesów biznesowych przebiega 2 etapowo:
    • Poglądowe modelowanie procesów - tworzone są poglądowe diagramy, przeprowadzane są rozmowy z przedstawicielami firmy służące zbieraniu informacji o profilu firmy i wymaganiach wobec systemów informatycznych. Na bazie zgromadzonych informacji przygotowana jest wstępna analiza potrzeb, określone zostają wymagania co do systemu informatycznego, przeprowadzenia procedury wyboru oraz symulacja kosztów przedsięwzięcia.
    • Szczegółowe modelowanie procesów - tworzone są szczegółowe diagramy przypadków użycia oraz sekwencji na potrzeby optymalizacji procesowej organizacji.
  3. Optymalizacja procesów biznesowych na potrzeby systemu IT
    Na bazie analizy procesów biznesowych uzyskuje się pełen opis procesów zachodzących w firmie. Działąnia te mają na celu optymalizację i uporządkowanie procesów. Kolejne analizy służą znalezienie operacji lub funkcji, które niepotrzebnie wydłużają konkretne procesy. Działąnia te zoptymalizują procesy wdrożenia Systemu Informatycznego.
  4. Zarys oczekiwań względem systemu IT
    Konstrukcja wymagań wobec Systemu IT ukierunkowana jest na:
    • Kompletność realizowanej przez system funkcji (zarys wymagań względem systemu)
    • Integracja narzędzi (realizacja zadań za pomocą wspólnego interfejsu programowego)
    • Właściwe odwzorowanie przepływu pracy oraz obiegu dokumentów.

Zakres usług

Oferujemy kompleksową obsługę firm w zakresie:

  • prowadzenia dokumentacji infrastruktury informatycznej,
  • opieki serwisowej nad sprzętem i konserwację z możliwością otrzymania sprzętu zastępczego na czas usunięcia usterki,
  • doradztwa w doborze sprzętu i oprogramowania,
  • szczegółowe analizy przedwdrożeniowe,
  • konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • wdrażania i administracji serwerami Windows, Linux, Novell,
  • instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz nowych stanowisk pracy,
  • konfiguracji i nadzoru nad wykonywaniem kopii zapasowych,
  • wsparcia telefonicznego - HELP DESK,
  • odzyskiwanie utraconych danych,
  • trwałe usuwanie danych z dysku przeznaczonych do utylizacji bądź sprzedaży,
  • przegląd i konserwacja drukarek,
  • współpraca i pomoc przy wdrażaniu oprogramowania typu ERP, CRM, etc.

Częściowy outsourcing IT

Przejęcie opieki nad częścią infrastruktury informatycznej klienta bądź danego działu. Przykładem takiego rozwiązania jest: administrowanie serwerami, pomoc w szkoleniach pracowników, wsparcie przy awariach systemu i sprzętu, reszta bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych pozostaje pod kontrolą Klienta. Rozwiązanie jest również kierowane do firm posiadających informatyka na etacie - jako wsparcie.

Pełny outsourcing IT

Kompleksowe przejęcie infrastruktury informatycznej klienta. Pełny outsourcing IT obejmuje projektowanie i przystosowywanie infrastruktury do rzeczywistych potrzeb klienta, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, szkolenia pracowników, administrację systemami i siecią, usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania jak i również przejęcie i dzierżawę sprzętu oraz działów IT.

Prace serwisowe mogą być wykonywane na trzy sposoby:

  1. Na miejscu (On-site)
    Jeśli awaria lub wdrożenie nowego procesu w firmie wymaga informatyka na miejscu, możemy być dostępni dla Państwa na terenie całej polski. Czas usunięcia problemu zależy od podpisanej przez Państwa umowy.
  2. Zdalnie (Helpdesk online)
    Za pomocą specjalistycznego oprogramowania do łączenia się z komputerami użytkowników. Serwis zdalny polega na wirtualnym przechwyceniu przez serwisanta ekranu, klawiatury i myszy serwisowanego komputera. W każdej chwili serwisant może wesprzeć użytkownika który się znajduje w dowolnym miejscu na świecie i posiada podłączony komputer do internetu. Serwis nie wymaga stałego IP klienta.
  3. Telefonicznie
    Świadczymy usługi z zakresu wsparcia i doradztwa w dziedzinie informatyki. Do Państwa dyspozycji jest zespół naszych informatyków. Wystarczy zadzwonić i zapytać. Znajdziemy rozwiązanie problemu jak i doradzimy co wybrać.

Rozpoczęcie współpracy

Na wstępie naszej współpracy przeprowadzamy audyt i inwentaryzację infrastruktury IT. Wielu właścicieli nie zdaje sobie sprawy z faktycznego stanu posiadanej struktury, która często wymaga natychmiastowych zmian, aby zapewnić ogólnopojęte bezpieczeństwo.

Aby dobrać dla Państwa odpowiednie rozwiązanie IT oraz przydzielić wykwalifikowanego opiekuna i zaproponować indywidualną ofertę musimy po krótce zapoznać się ze strukturą państwa firmy tj. uzyskać informacje między innymi na następujące pytania:

  • Ilość komputerów stacjonarnych, notebooków i serwerów wraz z informacją o systemach operacyjnych zainstalowanych na tych komputerach (lub planowanych do instalacji)
  • Podstawowe parametry używanego sprzętu komputerowego (procesor, pamięć, dysk twardy)
  • Istniejące rozwiązania antywirusowe (producent, wersja oprogramowania)
  • Istniejące rozwiązania archiwizacji danych (sposób wykonywania kopii zapasowych)
  • Ilość i rodzaj sprzętu sieciowego
  • Sposób podłączenia firmy do Internetu (rodzaj łącza, przepustowość, nazwa ISP)
  • Sposób podłączenia firmy do sieci telefonicznej (operator, centrala telefoniczna)
  • Cykl pracy - oczekiwany czas reakcji

 

OUTSOURCING ABI (Administratora Bezpieczeństwa Informacji)

Usługa polegająca na przejęciu przez specjalistów z firmy KONCEPT Systemy Informatyczne obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Państwa firmie, wynikających z zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych

Korzyści płynące z usługi to:

  • usługa świadczona przez certyfikowanych Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
  • ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów oraz odpowiedzialności karnej;
  • oszczędność czasu i kosztów;
  • stały dostęp do specjalistycznej wiedzy;
  • gwarancja kompleksowej obsługi w zakresie ochrony danych osobowych.

Zakres usługi:

  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych;
  • rejestracja i aktualizacja zbiorów zgłaszanych w GIODO
  • szkolenie pracowników
  • zarządzanie upoważnieniami i klauzulami o poufności danych
  • prowadzenie ewidencji osób upoważnionych
  • reprezentowanie Klienta w zakresie spraw bezpośrednio związanych z ochroną danych osobowych, również przed GIODO;
  • przygotowywanie lub opiniowanie umów dotyczących powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  • przeprowadzanie czynności przewidzianych dla ABI w odpowiednich procedurach wewnętrznych;
  • koordynacja działań związanych z zarządzaniem ryzykiem w zakresie przetwarzania danych osobowych;
  • konsultacje z zakresu ochrony danych osobowych;
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych wynikających z przepisów prawa oraz dokumentów wewnętrznych.
 

  ZAUFALI NAM

  ZOSTAŃ DYSTRYBUTOREM

  WIADOMOŚCI I MEDIA

XX MIĘDZYNARODOWE TARGI EUROGASTRO 2016

Zaplanuj już dzisiaj wizytę na jubileuszowych XX targach w Warszawie

więcej >
 
Targi HORECA 2015

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na targach HORECA 2015 w Krakowie!!!!

więcej >
 
XIX MIĘDZYNARODOWE TARGI EUROGASTRO 2015

Okrągła 5 rocznica dla firmy Koncept na targach EuroGastro. Przyjdź, zobacz, zyskaj.

więcej >
 
XVIII MIĘDZYNARODOWE TARGI EUROGASTRO 2014

Narzędzia do pozyskiwania klientów, interaktywne raporty i wiele innych funkcjonalności.

więcej >
 

NISKIE KOSZTY FINANSOWANIA





Dołącz do bazy subskrybentów

Chcesz być zawsze na czasie? Dołącz do naszej bazy subskrybentów. Pozwoli nam to informować Cię na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach.

Skontaktuj się z nami

KONCEPT Systemy Informatyczne s.c.
91-204 Łódź, ul. Duńska 1
Polska

42 6520124
42 6524324
42 6522746
biuro@konceptcis.pl